Categorii de produse

Newsletter

Newsletter

Suport

1 De ce trebuie sa ma inregistrez?
Daca va creati un cont, acesta va ofera posibilitatea sa obtineti foarte usor informatii despre:
• statusul procesarii comenzilor dvs. (istoric tranzactii);
• comenzile facute pana la momentul respectiv si valoarea acestora (astfel atunci cand doriti sa stabiliti un partenriat cu noi, aveti si informatiile finaciare necesare);
• puteti face comenzi direct pe site, in doar cateva minute,nemaifiind nevoie sa completati date de livrare, facturare pentru fiecare comanda ulterioara (acestea raman salvate in contul dvs si sunt preluate in mod automat).
. acces la produsele favorite

2 Am uitat parola, cum pot sa o aflu?
Cea mai simpla metoda este sa folositi sistemul „Ai uitat parola”. Noua parola generata (confidentiala) va fi trimisa pe adresa de e-mail furnizata la inscriere, in doar cateva minute. Daca intampinati probleme puteti trimite un e-mail la adresa office@vintage-handmade.ro

3 Trebuie sa fiu autentificat pentru a putea face o comanda?
Da, doar utilizatorii inregistrati si autentificati pot face comenzi. Crearea contului presupune oferirea informatiilor pentru factura si scrisoare de transport (nu cerem si nu procesam informatii confidentiale ca: CNP, serie buletin, date card pentru plati on-line, iar contul bancar este necesar doar pentru persoana juridice).

4 Cum caut un produs?
Daca doriti un produs anume:
Folositi modulul de cautare din dreapta, sus. Tastati produsul dorit –dupa tastarea a trei litere, modulul de cautare va va oferi toate variantele disponibile ce incep cu aceste caractere.
Daca doriti sa vedeti mai multe dintre produsele din portofoliu:
Puteti naviga prin categoriile si subcategoriile din partea stanga a sitului.


5 Cum fac comanda?
Adaugati produsul dorit in cos completand cantitatea dorita si apasand pe butonul „Adauga in cos”.


6 Finalizare/ editare comanda
Pasul 1. Pentru a finaliza o comanda trebuie sa dati click pe "Cosul meu" situat in partea dreapta sus a paginii.
Pasul 2. Dupa vizualizarea cosului si eventuala modificare (puteti edita cantitatea, puteti scoate produse), click pe „ "Finalizeaza". Aici aveti posibilitatea sa mai verificati o data cosul de cumparaturi, sa alegeti tipul de facturare (persoana fizica sau juridica) si adresa de livrare a produselor - care poate fi implicita (cea completata la inregistrare) sau sa completati o alta adresa de livrare.
Pasul 3. Alegeti modalitatea de livrare si acceptati Termenii si conditiile.
Pasul 4. Dati click pe “Plata la livrare”

7 Pot face comanda doar pe site?
Cel mai eficient este sa faceti dvs. Comanda direct pe site. In situatia in care nu va este la indemana acest lucru, puteti sa dati comanda pe adresele de mail mentionate. Mentionam ca trebuie sa verificati factura proforma primita pe e-mail ca sa va asigurati ca s-a procesat comanda conform indicatiilor dvs.

8 Cat este comanda minima ?
Comanda trebuie sa contina produse in valoare de minim 50 RON (cu TVA). In situatia in care doriti sa completati o comanda deja trimisa, puteti face o noua comanda fara limita de suma care se va adauga comenzii precedente. Recomandam sa luati legatura telefonica sau pe mail, dupa ce ati facut comenzi succesive, sa va asigurati ca pot pleca impreuna.

9 Cum platesc ?
Ramburs – presupune sa achitati contravaloarea facturii proforme (suma nu se va modifica ulterior) in momentul in care primiti coletul.

10. Cat ma costa transportul ?
Taxa de transport este inclusa pe factura proforma (care se genereaza la finalizarea comenzii si o puteti vizualiza atat pe e-mail cat si in contul dvs, la istoric tranzactii) si nu se modifica ulterior. Intrucat preturile includ TVA si taxa de transport este fixa, in momentul in care verificati factura proforma, valoarea afisata la total reprezinta suma finala de plata, la care nu se adauga alte taxe. Nu platiti rambursul banilor, kg sau km suplimentari, acestea sunt suportate de catre noi.


Comenzile se onoreaza in maxim 2 zile lucratoare din momentul primirii acestora!!!
Modalitati de transport si taxe de expediere:

POSTA ROMANA - COLET POSTAL - TIMP DE TRANZIT 48-76 0RE (coletul se ridica de Dvs. de la oficiul postal de care apartineti in urma primirii unui aviz de la Posta Romana. In cazul neprimirii acestui aviz in cel mult 3 zile de la data confirmarii comenzii de catre noi, avem rugamintea sa va prezentati la oficiul postal si sa solicitati ridicarea coletului).
Taxe de expediere - sistem ramburs - 8 RON

POSTA ROMANA- PRIORIPOST - TIMP DE TRANZIT 24-48 ORE (coletul se livreaza la adresa indicata de Dvs.).
Taxe de expediere - sistem ramburs -15 RON

FAN COURIER - curierat rapid - TIMP DE TRANZIT 24-48 ORE (coletul se livreaza la adresa indicata de Dvs.).
Taxe de expediere - sistem ramburs - 20RON


11 Care sunt conditiile de garantie?
Garantia oferita difera functie de tipul de produs comercializat. Va rugam cititi cu atentie conditiile de garantie specificate la termeni si conditii.
Produsele pot fi returnate in termen de 10 zile daca nu se incadreaza in parametri solicitati cu conditia achitarii costurilor de transport.

12 Daca nu sunt multumit de produs ce trebuie sa fac?
Aveti dreptul de a renunta la produs in termen de 10 zile lucratoare fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care cad in sarcina dvs. sunt cheltuielile de returnare a produsului (transportul de la dvs. catre noi).

13 Ce fac daca am un produs defect?
In cazul in care un anumit produs are anumite defectiuni- deformari, va rugam sa trimiteti un mail pe adresele mentionate, in care sa oferiti detalii asupra celor sesizate.